دانلود بازی Call of Duty WWII Digital Deluxe Edition-koncept برای کامپیوترpc
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Call of Duty WWII PC Digital Deluxe Edition-3DM

|کرک نهایی koncept برای بخش Singeplayer بازی اضافه شد|

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۳۳٫۷GB اضافه شد|

نسخه ی Digital Deluxe Edition برای دانلود بازی Call of Duty WWII هم زمان با انتشار آن در شبکه استیم، توسط گروه ۳DM منتشر شد. دقت کنید که این نسخه فقط فول آنلاک می باشد و دیتای اصلی بازی را شامل می شود. بازی WWII از قفل گذاری Arxan و سیستم امنیتی که منحصر به فرد این بازی نوشته شده است، استفاده می کند. بسیار بعید به نظر می رسد با عدم وجود Denuvo و VMProtect، کرک این بازی در مدت زمان طولانی منتشر شود. اما در شرایط فعلی، تلاش وبسایت دانلودها برای انتشار دیتای اصلی بازی می باشد تا اگر کرک طولانی شد، دیتای بازی را دریافت کنید تا مثل اکثر بازی های دارای قفل گذاری پیچیده، به محض کرک شدن بازی بتوانید آن را کرک کرده و بازی را استفاده کنید. نگران تطبیق کرک با نسخه ی فول آنلاک نیز نباشید. چرا که مثل تمامی بازی هایی که قرار داده ایم، کرک مطابق با نسخه فول آنلاک نیز قرار داده خواهد شد. البته، تاکید اصلی ما بر روی دانلود نسخه ی Scene می باشد و قطعا بهترین انتخاب، صبر تا انتشار نسخه ی Scene خواهد بود.

آنچه که در زمینه بخش داستانی امیدوارکننده است، این است که Call of Duty: WWII پس از مدت‌ها این مجموعه را به دوران جنگ جهانی دوم برده است؛ دورانی که شاید بازی‌های زیادی را با محوریت آن تجربه کرده و به‌خوبی از وقایع و اتفاقاتش اطلاع داشته باشیم، اما چند سالی است که دیگر بازی‌ای با محوریت این دوران ساخته نمی‌شود و همین هم باعث شده تا انتظار‌ها برای Call of Duty: WWII و برگشتن به روز‌های جنگ جهانی دوم، سخت باشد. از طرف دیگر، در Call of Duty: WWII شاهد یک سری از مهم‌ترین نبرد‌های بسیار مهم جنگ جهانی دوم از قبیل نبرد نرماندی خواهیم بود که درست است بارها در قالب مدیوم‌های مختلف نظاره‌گر آن بودیم، اما هنوز هم اگر یک بازی بتواند حس استرس‌زا و پرتنش بودن در این نبرد را به‌درستی به تصویر بکشد، تجربه‌ی شدیدا هیجان‌انگیز خلق خواهد کرد.

داستان بازی Call of Duty: WWII به جای اینکه در مورد یک سرباز کارکشته و حرفه‌ای باشد که کشتن دشمن را به بهترین شکل بلد است، در مورد پسر جوان ۱۹ ساله‌ای به اسم رونالد دنیلز است که در ابتدای بازی، نقش یک سرباز تازه‌کار را دارد؛ از همان‌هایی که بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی به میدان نبرد ارسال می‌شوند و کسی انتظار کار‌های بزرگ را از آن‌ها ندارد. اولین بخش داستانی بازی، همان نبرد نورماندی مشهور خواهد بود که رونالد جوان باید بتواند از آن جان سالم به در ببرد و از آنجایی که وی یک سرباز کاملا بی‌تجربه و تازه‌کار است، انتظار می‌رود که این کار شدیدا پر از استرس و صد البته سخت باشد. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله از بازی، رونالد در قالب یک گروه ۱۲ نفره از نیرو‌های ارتش آمریکا، سفری را در دل اروپا بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۴۵ آغاز خواهند کرد تا در نهایت به برلین، پایتخت نازی‌ها برسند و پایان جنگ جهانی دوم را رقم بزنند.

 

آنچه که می‌تواند عمق زیادی به داستان بازی بدهد و البته پیش از این در نسخه‌های دیگر مجموعه Call of Duty هم مشابه آن را دیده‌ایم، این است که داستان بازی فقط روی رونالد تمرکز نداشته و علاوه بر اینکه امکان تجربه بازی با شخصیت‌های دیگری مثل روبرت زوسمن، دوست صمیمی رونالد یا روسی، رهبر نیرو‌های فرانسوی را خواهیم داشت، در کل شاهد داستانی خواهیم بود که بیش‌تر روی یک گروه و همکاری آن‌ها با یکدیگر تمرکز دارد تا روی شخص و این مساله قطعا در دوران خطرناکی مثل جنگ جهانی دوم و در صورت پرداخت درست، می‌تواند تجربه بخش داستانی بازی را بسیار لذت‌بخش کند. برای مثال اگر سازندگان موفق شوند روابط بین شخصیت‌ها و اعضای گروه را به درستی پایه‌ریزی کنند، همیشه استرس از دست دادن یکی از آن‌ها در بازی وجود خواهد و مسائل اینچنینی می‌توانند عمق احساسی خوبی به بازی بدهند. ولی اینکه آیا اسلج‌همر، سازنده بازی، موفق خواهد شد چنین حسی را در بازی ارائه کند یا خیر، سوالی است که جواب آن را تنها پس از انتشار بازی خواهیم گرفت.

 

آنچه که بخش زامبی Call of Duty: WWII را به تجربه‌ای متمایز تبدیل خواهد کرد، این است که بازی سعی دارد در این بخش هم داستانی درست و حسابی تحویل بدهد و صرفا با بخشی طرف نیستیم که در آن باید با کشتن زامبی‌های مختلف امتیاز کسب کنید. داستان این بخش از بازی، به‌نوعی یادآور سری ولفنشتاین و مخصوصا نسخه‌های اول این مجموعه است؛ جایی که تحقیقات نازی‌ها و در راس آن‌ها پزشکی به اسم پیتر استراب (که نقش وی را اودو کایر ایفا می‌کند) در یک منطقه روستایی، باعث زنده شدن مردگان و بازگشت آن‌ها در قالب زامبی شده است. نازی‌ها با این کار قصد خلق ارتشی وحشی را داشتد که بتوانند با کنترل آن‌ها، نتیجه جنگ را به نفع خودشان تغییر دهند اما اوضاع بر وفق مراد آن‌ها هم پیش نمی‌رود و موجودات خلق‌شده، به هیچ شخص زنده‌ای که کنارشان باشد رحم نمی‌کنند.

 

در بخش چندنفره بازی همچنین شاهد حالت‌های مختلفی خواهیم بود؛ از حالت‌های کلاسیکی مثل Deathmatch، Hardpoint ،Kill Confimed و Domination گرفته که هریک برای طرفداران همیشگی این سری هیجان خاص خود را دارند تا حالت کاملا جدیدی به اسم War که یک نوع داستان را در قالب بخشی چندنفره روایت می‌کند. برای مثال، در این بخش ابتدا وظیفه دفاع از یک موقعیت خاص را خواهید داشت و نباید اجازه بدهید تا تیم دشمن، آن منطقه را تصرف کند. حال اگر در بازه زمانی خاص در این کار موفق شوید، پیروز نبرد خواهید بود اما در غیر اینصورت، باید عقب نشینی کرده و از موقعیت دیگری دفاع کنید. در نهایت یا شما موفق به دفاع کردن از منطقه خواهید شد یا اینکه تیم رقیب با موفقیت تمامی نقاط را تصرف خواهد کرد و شما بازنده خواهید بود. زمانی که در نقش مهاجم هستید هم روند بازی دقیقا برعکس این موضوع است و باید به جای دفاع از مواضع، برای تصرف آن‌ها اقدام کنید. در کل و بر اساس آنچه که در نسخه بتا هم مشاهده کردیم، در این بخش از بازی شاهد نبرد‌های نفس‌گیری هستیم و قسمت War می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز ارائه کند.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

Call of Duty® returns to its roots with Call of Duty®: WWII – a breathtaking experience that redefines World War II for a new gaming generation. Land in Normandy on D-Day and battle across Europe through iconic locations in history’s most monumental war. Experience classic Call of Duty combat, the bonds of camaraderie, and the unforgiving nature of war against a global power throwing the world into tyranny.

 

Call of Duty®: WWII creates the definitive World War II next generation experience across three different game modes: Campaign, Multiplayer, and Co-Operative. Featuring stunning visuals, the Campaign transports players to the European theater as they engage in an all-new Call of Duty® story set in iconic World War II battles. Multiplayer marks a return to original, boots-on-the ground Call of Duty gameplay. Authentic weapons and traditional run-and-gun action immerse you in a vast array of World War II-themed locations. The Co-Operative mode unleashes a new and original story in a standalone game experience full of unexpected, adrenaline-pumping moments.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit or later
Processor: CPU: Intel® Core™ i3 3225 3.3 GHz or AMD Ryzen™ 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 @ 2 GB / GTX 1050 or ATI® Radeon™ HD 7850 @ 2GB / AMD RX 550
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 90 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

آموزش نصب نسخه koncept بازی:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. اقدام به اکسترکت فایل های فشرده توسط آخرین نسخه WinRar نمایید.

2) محتوای موجود در پوشه Crack را در پوشه ی بازی خود یعنی Call of Duty WWII کپی و جایگزین نمایید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی CoD_SP.exe اجرا کنید.

نکته! کرک koncept فقط برای بخش Single Player کار می کند. هنوز بخش های زامبی و مالتی پلیر کرک نشده اند و بسیار بعید است به این زودی کرک شوند. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته باشید.

————————————-

سی دی کی اوریجینال بازی دارای قابلیت اتصال به سرورهای قانونی + قابلیت حضور در مسابقات آنلاین و بخش مالتی پلیر رسمی + بخش زامبی به صورت کامل + پشتیبانی رسمی از شرکت توسعه دهنده ی بازی و وبسایت Steam + قابلیت دریافت تمامی آپدیت ها به محض انتشار و بدون نیاز به انتظار برای کرک شدن + استفاده از بخش تک نفره بازی و سایر قابلیت های یک مشترک رسمی بازی را داراست.

برای خرید سی دی کی در ورژن های مختلف می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

خرید سی دی کی اوریجینال Call of Duty WWII STANDARD CD-KEY EMEA بازی:

خرید سی دی کی اوریجینال Call of Duty WWII Deluxe CD-KEY Europe بازی:

لینک دانلود:

– دانلود کرک نهایی بازی Call.of.Duty.WWII-koncept_Crack.Only به صورت جداگانه

——————————

دانلود بازی Call.of.Duty.WWII.Digital.Deluxe.Edition-koncept با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

دانلود پارت 16: Direct Link

دانلود پارت 17: Direct Link

دانلود پارت 18: Direct Link

دانلود پارت 19: Direct Link

دانلود پارت 20: Direct Link

——————————

دانلود نسخه فشرده کورپک بازی Call.of.Duty.WWII-CorePack.V0 با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

دانلود پارت 16: Direct Link

دانلود پارت 17: Direct Link




:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Call of Duty WWII Digital Deluxe Edition-koncept برای کامپیوترpc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنگ جهانی دوم , دانلود بازی call of duty wwii , دانلود مستقیم بازی cod world war 2 , دانلود بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم , دانلود نسخه فشرده بازی world war 2 , دانلود سرور ایران بازی call of duty world war 2 , دانلود نسخه دلوکس بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم , دانلود رایگان بازی cod wwii , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 14 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی